Alone time

In prostia mea n-am stiut niciodata cum sa las un om singur mai mult de cateva zile daca era suparat pe mine si n-am gasit niciodata raspunsul la de ce? Poate fiindca m-am invatat sa ma gandesc la ce e mai rau si sa ma afund singura in prapastie si atunci intervine nesiguranta si nevoia de a fi bagat in seama ceea ce il enerveaza si pe celalalt. Poate ca simt ca pot rezolva totul si sa make it better ca sa revina totul la normal, dar cateodata nu te poti pune cu nervii sau supararea unui om.

Problema e ca atunci cand e vorba de doi si cand iti revii din aceea prapastie a nesigurantei chiar si cel mai mic semnal. Problema e ca recent s-a intamplat sa ma confrunt cu o situatie asemanatoare am zis ca gata.. las in pace, dar avand un drum a doua zi am zis ca macar un mesaj acolo sa stiu ca e bine. Mesajul a fost un simbol care la prima vedere n-am inteles fix nimic si dupa m-am prins. A fost prea tarziu ca deja ii zisesem ca nu inteleg.

Are rost sa zic cat mi-a parut dupa rau? Nu… fiindca s-ar fi enervat si mai tare daca continuam conversatia asa ca am lasat-o asa. Pe viitor insa…poate o sa invat din greseli desi in circumstantele date, este greu sa te abtii sau sa n-ai reactii spontane…

Sper doar…sa nu fi facut situatia mai rea.

Lasă un răspuns

