Salata de vara cu apio!

Nu sunt cine stie ce expert bucatar dar cateodata imi ies si lucruri bune. De cativa ani am inceput sa am o dependenta pentru aceasta leguma numito apio.

Apio este practic o varianta de suprafata a telinei si arata .. yum yum.

Asa ca haideti sa va povestesc cum fac eu salata de vara cu apio. Aveti nevoie de:

1. Apio ( evident nu?) 🙂

2. un praz

3. salata iceberg (la alegere, se poate si fara)

4. ardei

5. sos de soia light

6. otet

7.chilli

Asa deci, incepem prin a taia legumele in marunetele mai mici ca in fiecare salata pe care o facem. Ritualul salaticilor, de altfel si le punem intr-un castron mai mare. Gata prima parte!

A doua parte este sa facem sosul:

Ideea este ca la o lingura de sos de soia light ar trebui sa punem jumatate de lingura de otet pentru savoare dar depinde si cum va place mai mult. Daca nu suportati otetul, va puteti lipsi de el sau sa puneti foarte putin. Dupa ce le amestem, punem doar un strop de sos de chilli incat abia sa se simta ca iti pisca limba. Cam asta e sosul pe care il fac eu deobicei pentru aceasta salata 🙂

Din pacate n-am poze ca am ramas fara apio 🙂 dar garantez ca nu e atat de rau precum suna!

Lasă un răspuns

