Acel moment..

Acel moment cand te-ai saturat sa-ti huruie calculatorul si il deschizi si vezi cat praf s-a acumulat pe ventilator si pe toate placile si circuitele de acolo.

Asa ca o sa va dau cateva sfaturi cum sa va curata-ti calculatorul.
Lucruri de care aveti nevoie:
1.pensule cu firele moi sau tub de aer comprimat.
2.servetele uscate
3.plamani buni
4.servetele umede sa cureti carcasa doar
5.rabdare!

Eu n-am avut tub cu aer comprimat asa ca am folosit doua pensule: una mai mare si cealalta mai subtire.
Am inceput prin a deschide carcasa si a o curata de praf cu servetele umede. Apoi am inceput usor sa curat ventilatorul cu pensula.
N-a fost nici o graba dar nici nu trebuia sa am grija prea mult la ventilator ca nu era nimic important pe langa el asa ca e cel mai usor de curatat.
Dupa ventilatorul am ajuns la cooler care a avut propriul mic ventilator si care a fost mult mai greu de curatat. Deci, mai intai ventilatoru acela din fata si apoi usor usor din centru inspre margine, am curatat in spatele lui.
Cum tot praful s-a asternut apoi pe placa video (cred, not sure) am dat si cu pensula pe acolo sa mai curat si sa cada resturile jos in carcasa.
Recomand sa nu incercati sa curatati pe langa circuite ci doar sa suflati ( in cazul in care nu aveti tub cu aer comprimat). Dupa ce sunteti multumiti si v-ati umplut plamanii cu praf aveti grija sa curatati si partea de jos a carcasei cu servetelele uscate and voila, you’re done!

Have fun doing it!

Lasă un răspuns

