Ce ti-e si cu Valentine’s Day ?!

Si, a mai trecut inca un an iar aceasta zi iar ma regaseste cu cineva numai ca acel cineva e diferit si nu mai e aceeasi persoana ca prima iar eu nu mai sunt aceeasi persoana entuziasmata ca atunci. Pentru mine, aceasta zi si-a pierdut farmecul de indata ce am sarbatorit-o cu cineva si apoi cu altcineva si tot asa. probabil si ultima experienta in care am mers o ora pe strazile din Bucuresti, pe frig in timp ce eu eram racita cobza, mi-a lasat o impresie destul de negativa in minte dar fie sa zicem ca nu s-ar mai repeta. Si atunci care e problema?

Problema mea cu aceasta zi este ca si-a pierdut farmecul, intensitatea si mai ales importanta fiindca de cativa ani incoace, am incetat sa mai cred in „iubire” si atunci nu vad nici motivul celebrarii ei. De ce sa celebrez ceva in care nu cred ? Adevarul este ca vreau sa celebrez aceea emotie de „iubire” nu de dragoste dar asta ar insemna s-o si gasesc si nu s-a intamplat asta pana acuma. E pacat si poate o sa ziceti ca sunt putin mai inchisa la minte din cauza ca n-as vrea sa celebrez macar ” dragostea” fata de cineva dar eu zic ca e mult mai frumos si mai special sa celebrezi iubirea si din cauza asta, Valentine’s Day nu ma incanta deloc.

Imi pare rau daca v-ati asteptat sa fiu o persoana romantica si zglobie din acest punct dar pur si simplu nu sunt. Nu pot sa fiu cand stiu ca exista ceva mai frumos si nu e acolo cu tine, in acel moment. Nu vorbesc de persoana de langa mine cat de sentimentele care te invadeaza pentru persoana de langa tine. Acele sentimente le vreau ca o mica dependenta de primavara care sa-mi ramana in minte sub forma unei clepsidre de amintiri furtunoase aducand doar acel mic tremor la revederea lor.  Asta vreau si caut sa impart cu cineva fiindca acele sentimente n-au cum sa nu te faca cat mai fericit. Nu caut iubirea suprema dar caut iubirea si chiar daca stiu ca este cu totul in mine, a mea s-o impart, o s-o fac cand o sa simt ca e momentul.

In ciuda a ceea ce cred o sa fie o zi frumoasa fiindca asta vreau sa cred si o sa raman cu  amintire frumoasa, sper:)

Lasă un comentariu